Япон Бүресе

Татарстанның яңалыкларын япон теленә тәрҗемәләү / タタール語を日本語に翻訳練習。正しい情報は原文を参照してください。

Җыр: Гүзәлем - "Әни, әни" / 歌: グザレム -「母よ、母よ」

www.youtube.com

  

Әни, әни

母よ、母よ

 

Ләйсән Сабитова сүз., Людмила Аланлы муз.

ライサン・サビトワ 作詞

リュドミラ・アランル 作曲

1. Кояш кебек нурлы әниемә
Багышлыйсым килә җырымны.
Синең янда hәрчак җылы, әни, әни,
Яктыртасың барыр юлымны.

太陽のように輝く私の母に
捧げたいと思う、私の歌を
あなたの隣はいつも暖かい、母よ、母よ
あなたが照らしてくれる、私の行く道を

2.Алтын киңәшләрең бирергә дә,
Юатырга hәрчак әзер син.
Сау-сәламәт булып яшә, әни, әни,
Дога итеп теләк телим мин.

黄金の助言をくれるのも落ち着かせてくれるのも
あなたはいつでも用意ができている
元気に生きてくれ、母よ、母よ
祈りとともに願っています、私は

Кушымта: Әни, әни, кадерлем син минем,
Бүләк итәм сиңа җырымны.

コーラス: 母よ、母よ、私の親愛なる人
私はあなたに歌を贈ります

3. Күзләреңдә якты нурлар булсын,
hәм сүнмәсен өмет чаткысы.
Рәхмәт сиңа барсы өчен, әни, әни,
Йолдызларның син иң яктысы.

あなたの瞳に明るい光があって
希望の輝きが消えないでほしい
全てに関してありがとう、母よ、母よ
あなたは最も明るい星でしょう

Кушымта.

コーラス